Aan de slag met klantverhalen.

Feedback van een klant is gratis advies over wat er goed gaat in de praktijk en wat er nog verbeterd kan worden. Het luisteren naar de ervaringen van diereneigenaren verschaft inzicht in het functioneren van de praktijk en is daardoor erg waardevol. Het is tenslotte de ervaring die bepaald of de klant terugkomt.

DierenartsenRadar is een monitoringtool om de ervaring van de klant inzichtelijk te maken. Met behulp van korte vragenlijsten over bijvoorbeeld de balie van de praktijk of het contact met de dierenarts ontvang je feedback op je organisatie. Deze informatie wordt zichtbaar op het Storyboard. Met DierenartsenRadar heb je de mogelijkheid om de Net Promotor Score (NPS) en het rapportcijfer van je praktijk te vergelijken met andere dierenartsen in Nederland.

Naast de algemene vragenlijsten (NPS, rapportcijfer, klachten) kun je gebruik maken van de volgende specifieke vragenlijsten;

  • balie
  • dierenarts (voorbeeld)
  • spoed
  • telefoon

Heb je speciale wensen ten aanzien van een vragenlijst, laat het ons weten. We leggen graag uit wat er allemaal mogelijk is.
De DierenartsenRadar kan gekoppeld worden aan het trainingsprogramma van Samenspraak om nog meer uit je organisatie te halen.

Meer informatie?
Neem contact met ons op.

Klantvriendelijkheid én kwaliteit verhogen?
Neem contact op met DierenartsenRadar!